Friday, January 31, 2014

gülbeseker tarifi

Merhaba sevgili web sitesi okurlarimiz. Simdiki konumuz gülbeseker tarifi.


gulbeseker tarifi 1


Bir ojeyle aşk yaşanırmı? Ben bununla yaşıyorum işte...gulbeseker tarifi 2

Essence home sweat home serisinden red-y to relax rengi ojeyi diğer blog tanıtımlarında görüp çok beğenmiştim...


gulbeseker tarifi 3


gulbeseker tarifi 4
gerçekten beğendiğim kadar varmış, fotoğraf sizi yanıltmasın burda narçiçeği gibi çıkmış bence renk skalasında fuşya ya daha yakın, tırnakta pırıl pırıl parlıyor, tek katta örtücü, ikinci kat tamamen kişinin isteğine bağlı ben genelde tek kat sürüyorum, çizgilenme desek 0, diğer essence ojelerdek gibi buda çubacak kuruyor ve fırçası kalın... fiyatıylada orantılarsak seri tükenmeden mutlaka bir adet edinin derim... insanın arada bir canlı renkte ojeler sürme isteğide oluyor(ben klasik soft tonda oje severim)... 


gulbeseker tarifi 5gulbeseker tarifi 6
 tam yaz rengi, hafifçe bronzlaşmış parmaklarda dahada güzel duracağını düşünüyorum...


kendisi benim favori ojelerimden oldu... gulbeseker tarifi 7




artık havalar açsın yeaaa sızlanmasıyla gulbeseker tarifi 8 

hoşçakalın diyorum...gulbeseker tarifi 9


Hosunuza gidebilecek diger bir yazi : GÜLBEŞEKER TARİFİ OKTAY USTA

No comments:

Post a Comment