Tuesday, February 25, 2014

tek renk yazma modelleri

Merhaba degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün tek renk yazma modelleri yazisini yayinlamaya karar verdik.



Tığ Oyası Örnekleri 2012 - 15 örnek 



Yazma kenarlarına oya yapmak için tığ oyası örnekleri arayanlara 15 örnekten oluşan bu yayınımı hazırladım. Umarım aralarında beğendiğiniz örnekler olur. Ben de bu blogu açmadan önce yazma kenarına oya yapmak için internette araştırma yapmıştım ve bir süre sonra bir blogta çok güzel örnekler bulmuştum. O blogta oya örneklerini bulduğumda çok sevinmiştim ve blog sahibine çok dua etmiştim. Ondan sonra bende elimdeki örnekleri paylaşmak istedim ve benim gibi oya örneği arayanlara faydalı olabilmesi için bu blogu oluşturdum. Ama şimdi paylaşmak istediğim başka elişi örnekleri olduğunda onları da paylaşıyorum :)



tek renk yazma modelleri 1tek renk yazma modelleri 2





tek renk yazma modelleri 3tek renk yazma modelleri 4


tek renk yazma modelleri 5tek renk yazma modelleri 6



tek renk yazma modelleri 7



tek renk yazma modelleri 8tek renk yazma modelleri 9



tek renk yazma modelleri 10tek renk yazma modelleri 11



tek renk yazma modelleri 12tek renk yazma modelleri 13



tek renk yazma modelleri 14tek renk yazma modelleri 15



tek renk yazma modelleri 16tek renk yazma modelleri 17



tek renk yazma modelleri 18tek renk yazma modelleri 19



tek renk yazma modelleri 20tek renk yazma modelleri 21



tek renk yazma modelleri 22tek renk yazma modelleri 23



tek renk yazma modelleri 24tek renk yazma modelleri 25


tek renk yazma modelleri 26tek renk yazma modelleri 27



tek renk yazma modelleri 28tek renk yazma modelleri 29



tek renk yazma modelleri 30tek renk yazma modelleri 31




Tavsiye ettigimiz guzel konular ve siteler : tek renkoya örnekleri

No comments:

Post a Comment